2019/01/07

2 0 1 9


Viime vuosi ei ollut millään tavalla normaalia erikoisempi, muttei ollut hirveän rankkakaan sen tapahtumista huolimatta. Vuosi 2018 opetti minulle asioita ja sen aikana aloin kyseenalaistamaan paljon asioita ja tapahtumia elämässä. Kuluneen vuoden aikana opin paljon uusia asioita, remontoin, kasvatin huomaamattani hiukset unelma mittaani ja tein paljon töitä. Sain myös esimerkiksi autokoulun kokonaan pois alta (13 vuoden päästä sitten uudestaan, jee), paljon uusia ystäviä ja kulutin asfaltin pintaa autolla varmasti paljon enemmän kuin ikinä.

Vuosi antoi ja otti. Arvostus ja kiitollisuus omaan terveyteen nousi paljon. Oma ammatti alkoi taas innostaa aivan uudella tavalla ja uudet harrastukset toivat päiviini lisämaustetta. Viime vuosi oli hyvä, kiitos siitä jokaiselle mukana olleelle!




Vuodelta 2019 en ole halunnut varsinaisesti mitään kummempia. Teen nykyään asioita hetkessä, en halua suunnitella liikoja. Tottakai lupasin itselleni joitain perinteisiä klisee juttuja, kuten urheilun lisääminen (joulukuun aikana treenasin vain ehkä 4 kertaa) ja minun kestolausahdun blogin osalta: alan käymään täällä useammin päivittelemässä. Olen kuitenkin viime vuonna pohtinut paljon sitä, että lopettaisin ajanpuutteen vuoksi ja tämä askarruttaa mieltäni yhä. Tänne on kuitenkin kiva palata ja tykkään luoda sisältöä.

Koen, että tänä vuonna teen pohjaa elämälleni, mutta ne isommat jutut tapahtuvat sitten myöhempinä vuosina. Toki muutama unelma olisi uskomatonta saavuttaa jo tänä vuonna ja aloin tähdätä niihin tosissani jo vuonna 2018 ellen jo sitäkin edeltävänä.




Koen, että elämäni ja minä olen hyvässä pisteessä ja uskon tulevan olevan vieläkin parempaa. Tiedän mitä haluan tältä vuodelta ja olen hyvin motivoitunut niiden saavuttamiseen. Se tekee tästä vuoden alusta vieläkin parempaa. On uskomaton tunne, kun tajuaa ettei todellisuudessa mikään rajoita itseään. Jos rajoittaa, voi alkaa kyseenalaistaa myös sitä. Kyseenalaistaminen asioissa on laittanut minua viime vuonna niin paljon eteenpäin ajatuksissa ja teoissani. Usko siis omaan itseesi ja anna oikeasti tilaa omille ajatuksille, älä muiden määräyksille. Vain sinä tiedät mikä olet, vaikka joku muu toista väittääkin. Ole siis rehellinen itsellesi. Siispä hyvää alkanutta vuotta jokaiselle!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti