2017/06/11

kuukauden kosmetiikat - toukokuu


Kuukausi on nyt jälleen kulunut ja tässä sitä taas kosmetiikka suosikkien parissa ollaan, vaikka maaliskuu ja huhtikuu jäikin kiireiden vuoksi välistä ja tässä kuussa tuotteita listallani on vain 5! En oikeasti ehtinyt ainaedes laittamaan itseäni tai se ei vain huvittanut, joten myöskään suosikkeja ei ole tullut niin paljoa. Kaikki tuotteet ovat olleet kuitenkin todella kovassa käytössä aina, kun olen löytänyt aikaa ja intoa laittautumiseen. Tuotteista kaikki onkin tällä kertaa sitten yhdeltä tietyltä merkiltä, miltäs muultakaan kuin Essenceltä.



1. Aurinkopuuteri, Essence - Luminous Matt // Sunshine 01
2. Luomiväripaletti, Essence - All About // Toffee
3. Peiteaine, Essence - Camouflage // Nude 10
4. Ripsiväri, Essence - Lash Princess // Sculpted Volume
5. Korostuspuuteri, Essence - Blossom Dreams // Prism of Light 01



Pohjameikkiä tehdessä peiteaineena olen tykännyt käyttää Essencen Camouflagea. Tykkään tuotteen aplikaattorista ja siitä, että kun tuotteen saa levitettyä, se jymähtää paikoilleen eikä liiku päivän aikana. Peittotaso on minun tarpeisiini ainakin todella hyvä!




Toisia pohjameikkiin käytettäviä tuotteita tässä listassa olivat aurinko- ja korostuspuuteri. Olen tykännyt todella paljon aurinkopuuteria käyttää kauttaaltaan kasvoille, joihin pieni varjo sopii, mutta poskipäiden korostukseen käytän kuitenkin luottoa eli Grimasin tummaa varjoväriä. Tämä on kuitenkin ehkä hieman tummaa muualle kasvoihin, joten tämä Essencen aurinkopuuteri oli täydellinen löytö.

Sateenkaarensävyissä oleva korostuspuuteri korvasi totaallisesti aikaisemman korostuspuuterini ja olen tykännyt siitä erittäin paljon. Tuote muutenkin on ilmeisesti kiinnostanut ihmisiä, sillä olen saanut siitä paljon kysymyksiä. Ainoa, minkä olen osannut vastata on, että kannattaa hankkia ja kokeilla, sillä hinnalla se ei ainakaan ole pilattu!




Olen tykännyt todella paljon Essencen All About -sarjan luomiväripaleteista ja tämä oli niistä kolmas omistamani. Tässä ehdoton suosikki väri on ollut alarivillä oleva vaalea harmaa, jota käytän kulmiini. Aikaisemmin olen käyttänyt Grimasin luomiväriä, mutta tämä oli tismalleen saman sävyinen, mutta ehdottomasti halvempi versio, sillä kokonaisuudessaan paletti maksaa 4,99 € kuin Grimasin yksittäinen luomivärinappi maksaa muistaakseni noin 8 €. Kokonaisuudessaan olen tykännyt paletin väreistä todell paljon ja niistä saa monia erilaisia meikkejä aikaiseksi.

Minulla ei ole aikaisemmin ole ollut Essencen ripsiväriä, mutta nyt annoin sille mahdollisuuden ja tykästyin todella paljon. Ainakaan tämä ei varise ja se lähtee pesussa helpommin kuin mikään muu aikaisemi ripsivärini, jota olen käyttänyt. Tuote myös levittyy ripsille erinomaisesti.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti