2016/10/13

kodin hankintoja - viimeaikaiset ostokset


Viimeaikoina olen taas hankkinut tai saannut kodin tuotteita lahjaksi. Minulle on tärkeää ostaa kunnollista merkkiä käyttötavaroihin, kuten vaikkapa pyyhkeisiin tai sängyn petivaatteisiin. Satiinilakanat saattavat olla hieman kalliimpia, mutta mielestäni satsaus kannattaa, sillä ne tuntuvat todella pehmeiltä iholla.





Olen jostain syystä aivan rakastunut tuohon Finlaysonin Elefantti kuosiin ja siitä minulta löytyykin vaikka ja mitä. Nyt hankin ihanat punaiset servetit kyseiseltä kuosilta, joka sopivat hyvin näin syksyyn.

Finlaysonin vaalean harmaat käsipyyhkeet sain puolestaan isältäni lahjaksi ihan yllärinä. Ihana yllätys! Harmaa on myös kiva väri yhdistää johonkin värikkääseen pyyhkeseen, sillä naulassa roikkuu aina kolme käsipyyhettä. Pyyhkeen alhaalla olevien viirujen vuoksi pyyhkeet sopivat esimerkiksi Luhta Homen pyyhkeisiin todella hyvin.





Olen huomannut, että olen ihan hulluna kaitaliinoihin ja ostinkin Tovi-kuosisen kaitaliinan Finlaysonilta. Sininen sopii niin talveen kuin kesäänkin, joten liinaa voi käyttää vuodenajasta riippumatta.

En ymmärrä, miten jotkut eivät voi huomata perus puuvilla petivaateiden ja satiini petivaatteiden eroa. Minusta se on niin selkeä ja olen alakoulusta saakka ollut satiinin rakastaja. Nyt hankin kaksi valkoista satiinityynyliinaa Finlaysonilta.





Viikunan tuoksuinen Spaas kynttilä on aivan ihanan tuoksuinen. Tuoksu tuo mieleen hyviä muistoja, joten ehkä sekin on yksi syy tälle. Spaas kynttilöiden tuoksut ovat ihanan puhtaita ja kynttilät kestävät kauan. Itse ostan merkin kynttilöitä Kärkkäiseltä.













4 kommenttia:

  1. Pakko oli tulla kommentoimaan tota sun bannerias! Se on todella upea! :-)

    http://jasmminemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Liityin lukijaksi, aivan älyttömän kiva blogi! ♥

    VastaaPoista