2015/01/02

back in the bisnes

Juu eli kerkesi se vuosikin jo vaihtua ennenkö palasin tätä kirjoittamaa... Taas se sama ikivanha syy: "on ollut  kiireitä". Niin no voisin sanoa itselleni että cmon girl mutta toisaalta olen kyllä kaikkea saannutkin aikaiseksi:

- Olen käynyt Vain Elämää konsertissa JA OLI KYLLÄ IHANA !! :')

- Olen viettänyt aikaa ihmisten kanssa joiden kanssa harvemmin olen/näen

- Olen ollut jumittunut tunneiksi Netflixin takia TV eteen: Dexter, Orphal Black (jonka toinen kausi tuli 31.12. ja olen sen jo katsonnut), Welcome to Sweden ja Elementary... Pahimmat koukuttajat

- Olen kirjoittanut tämän 2015 vuoden 100 things to do listaa (kannattaa tehdä :3 teen varmaan siitä erilisen postauksen tod.näk. huomenna)

- Olen ollut todella paljon muutenkin pois kotoa, joka tekee viime joulukuusta erilaisen verrattuna muihin.

- Kävin myös Helsingissä muutaman kerran sekä tutustuin uusiin ihmisiin.

- Sain myös viimeisen joulu todistukseni peruskoulusta (onneksi D:::)

Ja kaikki tuo on tapahtunut vaan yhdessä kuussa.... Mitä kaikkea onkaan tapahtunut koko viime vuonna ?? Vastaus on HYVIN PALJON. Teempäs kaikkien iloksi muuten viime vuoden kohokohdistakin postauksen tässä lähi aikoina, jotta saisin tämän blogin nyt jotenkin taas eloon.


Joululahjoista: Toivoin muutamia juttuja ja sain paljonkin kaikkea. Mm. ihanat hölläily housut ja tossut, Iitalan Iltalaulu 0,5 dl mukin, kynsilakkoja, rahaa ja lahjakortteja sekä jopa KAHDEKSAN (!!) kirjaa:

- Orange is the new black
- I am legend
- Suuri unikirja
- Will Grayson, Will Grayson
- An Abundance of Katherines
- Looking for Alaska
- The fault in our stars
- Papertown




UV oli sellain perus hengailu paikasta toiseen juoksemista ja sellain mitä se nyt on D:: Tehtiin veljenni ja hänen tyttöystävän kanssa tacoja sekä niiden kanssa ranskankermaa ja guacamolea. Oli kyllä hyvää NAM.


Mutta pidemmittä puheitta HYVÄÄ UUTTAVUOTTA ! Tehdään tästä ikimuistoinen ja toteutetaan unelmiamme :3

_hieman_ epätarkka mutta juuhhh.... :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti