2015/01/11

heart is only part of my body



Tunnen syksyn tuulet huulissani 
Niissä jotka turrutit kun olit hoodeillani 
Kerran sinä kerroit miten rakastitkaan minua 
Katsoit silmiini ja kadotit joka sekunti sydämenni kipua 
Turrutit minut onnellisuuteen ja hymyilyyn joka päivä 
Rakastuin sun olemukseen ja siihen miten hyvältä näytät 
Lihaksikas ja komea , hauska ja nopea 
Kulta olet mun nyt ja aina 
Ja muistan kuinka vihasit maanantaita 




Mulla on pakkomielle 
Se saa minut vaikka juoksemaan autotielle 
Rakastan sua mun komea kulta 
Kukaan ei saa ikinä viedä sua multa 
Olet kun timantti joka säihkyy keskellä tulta 
Ikinä ei elämä sun kanssas maistunut puulta 
Muistan kun ajettiin kotiin ja pysähyttiin katsomaan kuuta 
Halasit mua takaa päin , en toivonut muuta 
Ja tuntuu että joka kerta löydän susta jotain uutta




Olisin niin onnellinen jos kaikki voisi suoda 
Paikan maailmassa meille jossain tuolla 
Paikan jossa elää täysiin ja legendana kuolla


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti