2017/01/31

mitä mulle kuuluu


En ole kunnolla viime aikoina kertonut mitä minulle kuuluukaan. Lyhyesti sanottu: kiirettä. Todella paljon palautuksia, jopa 12 muutamalle viikolle. Nautin, 5/5. En jaksa kuitenkaan asiasta valittaa, sillä olen todella onnellinen siitä, että saan tehdä monia juttuja etukäteen! Siitä lisää enemmin tai myöhemmin.




Vuoden lopussa oli henkisesti todella väsynyt, sillä olin todella stressaantunut kaikesta ja mikään ei tuntunut tuovan kunnolla nautintoa. Ei ruoka, liikunta tai aina edes ystävät. Olin todella väsynyt vuoden tuomiin huonoihin juttuihin, vaikka positiiviakin siis oli. Vuodenvaihde tuli siis todella hyvään saumaan, sillä tuntui todella helpottavata, että sain vuoden mentyä läpi.

Ensimmäisestä päivästä lähtien olen ollut täynnä intoa ja fiilistä tulevaan vuoteen, sillä onhan tälle vuodelle tulossa niin monta siistiä juttua! Tulevaisuutta olen saannut pohtia nämä viime viikot ja nekin haaveet vaan puskee lisää iloa ja energiaa päiviin, vaikka kaikki ovat lähes aamu kasista ilta ysiin täysin bookattuina.




Olen kaiken lisäksi sykkinyt myös autokoulua kaiken lisäksi, joten sekin on syönnyt ne vähäiset vapaat tunnit itselleen. Mulla alkaa myös helmikuun alusta työssäoppiminen ja olen päässyt jopa kahteen eri työpaikkaan!

Ainakin näin alkuvuodesta kaikki on mennyt todella hyvin, joten olen todellakin onnellinen tällä hetkellä. Tavoitteeni tälle vuodella ovat tosiaankin korkealla ja näillä näkymin todella moni haaveeni toteutuukin vuoden kuluessa.

Toivottavasti muillakin on samankaltaisia fiiliksiä alkaneeseen vuoteen!




Kuvissa oleva paita on ollut kovassa käytössä tässä alkuvuodesta. Paita on hankittu Fiorellasta ja se vaan on niin täydellinen päällä! Kaula-aukko on täysin samanlainen molemmilta puolilta, joten käytännössä paidalla ei ole edes kunnollista etu- tai takapuolta.












2 kommenttia: