2017/11/09

essencen flopit x 3


Vaikka kuinka olen julistanut Essencen perään, niin olen tavannut myös huonompiakin heidän tuotteita. Otin tähän postaukseen kolme tuotetta, joihin olen vähintääkin pettynyt.


Matt Matt Matt- Longlasting Lipgloss


Tuotteen tuoksu ja väri on aivan ihanat, mutta koostumus on aivan jostain muusta. Tuotetta ei vaan voi käyttää, sillä se on niin surkeaa. Sääli sinänsä, sillä odotin tuotteelta erittäin paljon.


Gummy Touch- Top Coat


Käytän tuottetta kyllä lähes joka lakkauskerralla päällyslakkana, jossa se toimii erittäin hyvin, mutta ei se kuitenkaan koskaan ole tehnyt tätä mattaista efektiä. Hyvää kuitenkin siis päällyslakkana!

The Gel Nail Polish


Ainoa tämän sarjan tuote johon olen törmännyt ja kokenut, että tuote on aivan kuraa. Lakka ei kuivu kunnolla ja sen väri ei ole ollenkaan pigmenttistä. Odotin myös tältä tuotteelta hyvin paljon, sillä purkissa väri on erittäin kaunis ja poikkeaa muista lakoistani.




2 kommenttia:

  1. Kiva lukea tällaista vähän erilaisempaa postausta Essencen tuotteista, kun tuntuu että sitä vain hehkutetaan joka puolella! Vaikkakin totta kai tosi harmi että nää ovat olleet pettymyksiä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! Olihan se harmi, mutta mielummin olen rehellinen merkin tuotteista ja kerron myös huonot poiminnat :)

      Poista