2014/08/22

pikanen info D:

ÄÄK ! Päivät on vaan vieriny eteenpäin edellisestä postauksesta :s Mutta minulla on syyni: olen ollut 16.8. saakka kipeä jossain oudossa "tuntematon akuutti ylähengitysteiden infektio"-taudissa D:: Ja kyllä siis lääkärit kutsuivat sitä tuolla nimellä, mutta mitään vakavaa ei siis käynnyt, kurkku oli vain todella kipeä ja ääni ei kulkenut sekä muukin vartalo oli aivan rampa ... :d Mutta onneksi pääsen/joudun jo maantaina kouluun :ss
 Koulukin alkoi minulla 12.8. joten sen viikon olin koulussa kiinni. Ja tulen varmaan olemaan entistä enemmän jatkossa, etenkin kun minulla on tämän poissaolo viikon takia kasautunut kaikkea, mutta ajattelin että voisin yrittää pitää vähintään kerta viikkoon tahtia. Ja kuvia ei nyt tulekkaan kun ei ole aikaa niitä ladata :f

PS jos satut poikkeamaan Jyväskylässä, käy syömässä American Dinner nimisessä paikassa :33 ihanaa ruokaa !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti