2017/04/16

merenvihreä mariskooli


Olen todella tykästynyt yhä tähän merenvihreään väriin. Tässä postauksessa näkyykin minun 155 ml kokoinen Iittalan Mariskooli. 

Minulla on ollut tämä tuote jo vuosia, mutta siivotessani kaappeja ymmärsin sen viimeinkin olevan merenvihreän värinen. Joskus kannattaa niitä kaappejakin siivota, sillä miten hyvä tuuri kävikään, kun löysinkin itseltäni jo sen tuotteen, jota olin aikaisemmin himoinnut!




Minä itse henkilökohtaisesti tykkään Mariskoolien mutoilusta ja siitä, että Iittalalla löytyy niin monia tuotteita samoissa väreissä. Seuraava merenvihreän värinen tuote, jonka hankkimista olen miettinyt jokauan ja muutaman kerran meinannut ostaakin on iso vitriini.





Mielestäni tämä väri on muutenkin todella mielenkiintoisen värinen. Tämän värin voi yhdistää niin moneen, vaikka se ei olekkaan se perinteinen harmaa tai kirkas.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti