2017/04/25

helmenharmaa teema


Olen halunnut perus valkoisten Iittalan Teema-astioiden sijasta alkaa keräämään sarjan helmenharmaita sarjan astioita. En ole ollut täysin lämmennyt valkoisiin ja tämä väri on ollut jo pari vuotta mielenkiintoinen vaihtoehto. Vaikkei astiat ole valkoisia, ne eivät ole mielestäni kuitenkaan tunkkaisen näköisiä. Tarjoilukulhot aion kuitenkin ostaa joko valkoisina tai sitten hankin ne joltain toiselta sarjalta, sillä minulla on muutama muukin sarja/sarjan osa, jotka tahdon hankkia. Minulla on tarkasti mietitty astiasto"haave", mutta aloitin sen keräämisen näillä perus astioilla.




Tällä hetkellä minulla on vasta 2 matalampaa 21 cm levyistä lautaista. Minusta koko on juuri sopiva, sillä olen kuullut, että ne 26 cm levyiset eivät edes kaikkiin pesukoneisiin mahtuisi, joten sitäkään ei tarvitse miettiä näillä hieman pienemmillä, mutta silti sopivat kokoisilla lautasilla.




Kahden matalamman lautaisen lisäksi minulta löytyy myös kaksi syvää. Nämä ovat todella moni käyttöisiä, sillä niistä voi syödä niin keittoja kuin kiinteääkin ruokaa ja siihen voi tehdä myös esimerkiksi pienen salaatin ja tarjoilla pöytään muillekin syöjille.




Mitä mieltä sinä olet helmenharaasta värityksestä astioissa?




2 kommenttia:

  1. Mun mielestä tosi kiva väri verrattuna tylsään perus valkoiseen!

    VastaaPoista