2015/07/27

must haves to school


Minulla koulu alkaa 11.8. enkä halua ajatella, että siihen on muutama viikko. Lisäksi minulla on muutama asia mitä tarvitsisi ostaa ennen koulun alkua, ne olen listannut tähän.



must haves to school



Kahdet farkut ovat välttämättömät, sillä edelliset mustat ovat kuluneet ja vaaleita tarvitsen myös. Raitapaita ja valkoinen toppi, todelliset ystävät huonoina aamuina. Myös nahkan värinen/nahkainen vyö olisi tarpeen kuin myös uudet kengät.

Essencen meikeistä olen ollut innostunut nyt viime aikoina todella hyvän hinta-laatu suhteen takia ja tarvitsenkin nudea luomiväriä sekä uutta aurinkopuuteria. Armeijanvihreää kynsilakkaa olen metsästänyt ainakin yli vuoden ja punainen meni vanhaksi, joten nyt on oiva aika ostaa nekin. Myös tuollainen timantti-kristalli-kaulakoru-hommeli on ollut hakusessa jo pidemmän aikaa, siitä lähtien kun Tumblr minut niihin ihastutti.

Keväällä puhuinkin Ted Bakerin meikkipussista ja minulla on tavoiteena edelleen saada sellainen ostetuksi. Myös kauniin näköinen termosjuomapullo (en tiedä mikä tuon nimi on...) olisi varsin tarpeellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti