2017/03/12

essence ostoksia x 8


Essencen hyllyiltä on jälleen löytynyt lisää ihanaakin ihanampia juttuja! Olen jotenkin ihan fiiliksissä yhä edelleen kyseisestä merkistä, vaikka tutustuin siihen jo vuonna 2013. Toisaalta, kyllähän kyseinen merkki ainakin minun arvostuksen ansaitseekin, sillä se on pääasiassa vegaanista halpaa ja todellakin hyvää kosmetiikkaa.

Mielipiteitä ja suosituksia seuraavista tuotteista kannattaa lueskella kuukauden kosmetiikka postauksen tiimoilta sitten huhtikuun alussa!




Tämä aurinkopuuteri on juuri oikean sävyinen ainakin minulle. Pidän kovasti myös tuotteen ulkonäöstä, sillä se on mielestäni hyvin kaunis! Tuotteen sävy on Sunshine 01.

Hinta: 3,69 €




Tästä tuotteesta olin kuullut todella paljon hyvää, joten tämä sai minut ostamaan tuotteen. Sävy oli sopivan vaalea myös minulle. Tuotteen sävy on Natural Beige 10.
Hinta: 3,09 €




Lakka oli todella mielenkiintoisen näköinen, joten ajattelin ostaa ja kokeilla. Erittäin kiintoisa! Tuotteen sävy on Space Glam 03.

Hinta: 2,49 €




Edellisen ripsivärin loputtua päätin kokeilla Essencen paljon kehuttuja Lash Princess -sarjan tuotteita, kunnes huomasin kyseisen sarjan uutuuden. Ostin tuotteen siis testiin.

Hinta: 3,69 €




Pohdin varmaan 2 kuukautta ostaisinko tämän tuotteen ja nyt sen viimeinkin tein, kun edellinen silmämeikin pohjustaja loppui. Tuotteen sävy on Nude Peige 01.

Hinta: 3,49 €





Olen tykännyt todella paljon kahdesta aikaisemmin omistamistani All About -sarjan luomiväripaleteista. Huomattuani, että heidän uutuus kyseiseen sarjaan on tullut kauppaan, suorastaan rynnin hakemaan sen. Odotukset ovat kovat! Paletti on siis nimeltään/sävyltään All About Toffee Eyeshadow.

Hinta: 4,99 €





Olen tykännyt todella paljon Essencen huultenrajauskynistä ja etenkin puisista, sillä minulle säännöölinen teroittaminen ja puu materiaalina on tärkeää. Mielestäni nämä myös pysyvät hyvin. Ylemmässä kuvassa kynä on sävyssä Honey Berry 15 ja alemmassa In The Nude 11.

Hinta yhdelle kynälle on 1,25 €.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti