2017/08/27

N O K I A


Ostin itselleni tosiaan noin puolitoista viikkoa sitten uuden puhelimen. Olin kauan suunnitellut ostavani aikaisemman puhelimeni, rakkaan Lumia 735 jälkeen jonkun Honor-puhelimista. Aamulla selailin vielä viime hetkellä ennen kauppaan lähtöäni kuitenkin lehtiä ja bongasin täytenä yllätyksenä, että Nokialta oli tullut älypuhelimia. Tietysti vannoutuneena Nokian käyttäjänä tämä uutinen oli ihana, sillä suuret tunnon tuskat koin kun Honorin ostamista mietin. Nokia vain on juuri minun merkkini ja siinä haluan pysyä.

Kauppaan päästyäni tiesin vain Nokia 3 mallista, mutta äkkiä kiinnostuinkin Nokia 5, sillä se vain tuntui enemmän minun tyyliseltä. Luin joitain arvosteluja netistä ja olin entistä varmempi siitä kuinka viitonen olisi enemmän minua kuin kolmonen. Väriksi halusin jotain muuta kuin mustan, sillä käsilaukkuni uumeniin puhelin muuten hukkuisi. En ollut selkeästi puhelinkaupoilla ainoa, joka väristä näin ajatteli, sillä kaikki muut värit olivat myyty loppuun, mikäli puhelinta oli missään enää jäljellä. Hopea kuitenkin löytyi neljännestä kaupasta ja mukaanhan se sitten lähti!




Näin 1,5 viikossa puhelin on osoittanut olevan minun tarpeisiini täydellinen. Reissussa se oli luotettava kaveri ja väri oli onnistunut valinta, sillä nyt oikeasti näen mihin se laukussani onkaan kierähtänyt. Android-käyttöjärjestelmä puhelimessa on tottakai plussaa, sillä sovelluksia löytyy enemmän, mutta onhan siinä opeteltavaa! Hitaasti mutta varmasti sen opin.

Postauksen idea ei ollut kertoa kaikki maailman tiedot puhelimesta vaan sen idea oli kertoa ylipäätänsä puhelimen olemassa olosta. Itselleni se oli täysi yllätys, ehkä olen elektroniikkamaailmassa jossain kiven alla elänyt, en tiedä. Tässä se nyt kuitenkin on!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti