2018/01/07

2017 luetuimmat postaukseni


Yllätyin oikeasti erittäin paljon, että kyseinen postaus nousi kärkeen. Toisaalta kun muitakin luetuimia postauksien listaa lukee, huomaa pakostakin että lastenvaatteet tuppaavat kiinnostamaan. Toisaalta, onhan tuo paita nyt pirun hieno!


Toinenkin lastenvaatepostaus. Kyse on kyllä kieltämättä maailman söpöimmistä töppösistä. Nämä pienet kenkulit esiintyivät blogini puolella alkuvuodesta, mutta pysyivät silti luetuimman listalla aika korkealla koko vuoden.


3. #SeTyhmäLukihäiriöinen

Postaus, joka avasi maailmaani lukihäiriön kanssa. Kyseisessä postauksessa myös paljastin vihdoinkin oikeasti julkiseksi myös viime kevään valmistumisaikeeni. Tämä postaus oli ehdottomasti yksi henkilökohtaisimmista kirjoituksista jota blogissani on koskaan näkynyt. Häpeä haukuista ja muista varjoista, jotka lukihäiriö on tuonut elämääni oli niin suuri, mutta postauksen julkaistuani tämä kaikki helpottui entisestään.






Kyseisessä postauksessa näkyy ihan ensimmäisimpiä lastenvaatteita jotka olin hankkinut. Vuoden aikana niitä ehtikin kerääntyä aikamoinen kasa...


Myös tässä postauksessa avaan aihetta, jota olen hävennyt ainakin edes hetken. Se tyhjyys, jonka uutinen toi tulessaan oli oikeasti kova pala. Näin jälkikäteen näen paljon hyvää tässä pääsymättömyydessä ja olen onnellinen, että jo tuolloin ajattelin asian olevan paremmin näin. Tällä hetkellä olen työssä, jossa viihdyn ja opin uutta päivittäin. Tällä hetkellä olen onnellinen, vaikka siellä Kuopiossa en asukkaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti