2016/11/03

autumn tag



1. Syksyn lempihuulipuna? Olen tykännyt todella paljon Essencen mattaisista huulipunista, joista olenkin jo ainakin ostospostauksessa kertalleen maininnut.


2. Syksyn lempihiustyyli? Perinteinen nuttura on pelastanut kiireisiltä kouluaamuilta, joten sanon siis tähän kohtaan sen.


3. Syksyn lempikynsilakka? Vuodenajasta toiseen käytän paljon matta valkoista kynsilakkaa. 






4. Syksyn lempikynttilä? Tänä syksynä olen polttanut paljon laventelin tuoksua.


5. Syksyn lempivaate tai -asuste? Ehdottomasti kaulahuivi!


6. Syksyn lempijuoma? Olen alkanut nyt viime kuukausina juomaan mustan teen sijasta hieman enemmän vihreää, vaikka aina olen molempia juonutkin.





7. Syksyn lempiruoka tai -välipala? Tänä syksynä minulle on tullut pahoja ruokahaluja seuraaviin: sushi, salmiakki & smoothie. Smoothieita olen alkanut juomaan päivittäin aina koulun jälkeen ja minun tämän hetkisestä lempparista löytyy banaania, mustikkaa, kiiviä, pinaattia, chia-siemeniä ja kauramaitoa.



8. Parasta syksyssä? Syksyssä on parasta se, miten luonto on kauniin väristä ja kynttilöiden poltosta tulee enemmän kuin suotavaa.






9. Onko sulla jotain syksytraditioita? Ei ole, valitettavasti. Ainoa mitä olen huomanut, että syksyisin minulla tulee ainakin halu ns. "uudistua" ihmisenä eli parantaa hieman tapoja esimerkiksi liikunnassa tai ruokailussa, sillä kesäisin lipsun kaikesta aika paljonkin...


10. Kuka julkkis inspiroi sua eniten syksyllä? Minulla ei ole yhtä ihmistä, jota seuraan joko tyylillisesti tai sitten yleisesti elämäntapojen mukaan, mutta tänä vuonna olen löytänyt poikkeuksellisen paljon inspiraatiota naisesta nimeltä Tammy Hembrow. Hän on jotenkin todella vahva ja kaunis nainen, mutta se miten hän myös tekee poikkeuksia ja kertoo julkisesti myös esimerkiksi syöneensä donitseja, vaikka edustaakin terveellistä ja urheilullista elämäntapaa. Mielestäni tämä kertoo siitä, ettei yritä saada itseään myöskään niin sanotusti täydellisen näköiseksi, vaan kertoo avoimesti "paheistaan". Hän on myös upea esimerkki menestyneestä, mutta nuoresta äidistä.




Kauluspaita - H&M // Pörrötakki - H&M // Farkut - GinaTricot


2 kommenttia:

  1. Oi Essencen mattapunat ovat minunkin aivan lemppareita!

    ainokainenn.blogspot.fi

    VastaaPoista