2016/11/08

kosmetiikka suosikit - lokakuu


Viime kuussa en paljoakaan kokeillut mitään uutta tuotetta, vaan lähes joka päivä tein samanlaisen meikin, joten kokeiluista syntyviä suosikkejakaan ei tullut. Kuukausi oli muutenkin jotenkin todella nopea ja sekava, joten päätin ottaa vain nämä neljä tuotetta kymmenen sijaan.



1. Mattainen huulipuna, Essence - Perfect Match 02
2. Huultenrajauskynä, Grimas - 892
3. Jätettävä hoitosuihke, Urtekram - Rose
4. Vartalovoide, The Body Shop - Fuji Green Tea


Olen viime kuussa kokeillut nudeja ja mattaisia huulia useamman kerran, kun viimeinkin ihastuin niiden helppouteen. Väri ei ole niin kirkas, että kaikki huomaisivat, mikäli huulet pilaantuisivatkin kesken päivän ennen korjausta. Viime kuun helppohoitoisiin nude-huuliin olen käyttänyt Essencen mattaista huulipunaa ja Grimasilta pohjalle huultenrajauskynää.




Halusin kokeilla ruusun tuoksuista hiuksiin jätettävää hoitoainetta, sillä minulla on välillä aina ollut käytössä sarjan hoitoaine. 

Iholle olen käyttänyt Fuji Green Tea -sarjan rasvaa ja olen tykännyt kovasti. Tuoksu on kivan pirteä ja tuote on niin taivaallisen väristä. Imeytyy nopeasti eikä tunnu tahmaiselta vaikka kävisi heti rasvauksen jälkeen esimerkiksi nukkumaan tai pukisi vaatteet päälle.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti