2016/04/13

c h a n e l


Sain poikaystävältäni lahjaksi viime syksynä ensimmäisen Chanelin tuotteen. Se kynsilakka oli niin ihana ja hyvä, että rakastuin heti Chanelin tuotteisiin. Nyt olen keräillyt merkin tuotteita ja nyt omistan niitä 6 kappaletta. Ajattelin esitellä tuotteet teille, sillä pidän niistä niin kovasti.

Minulla on siis tosiaan 5 kynsilakkaa, joista kaksi ovat alus- ja päällyslakat, sekä yksi huulipuna. Chanel on merkkinä ollut aina pikku tytön unelmissani, mutta nyt myös tuotteiden laatu sai minut vangikseen. En voi yksinkertaisesti vain sanoa mitään huonoa niistä. Toki lakkojen suti on ohuehko, mutta minua se ei haittaa, vaan eräs kaverini huomautti siitä, kun kynsiään lakkasi.







Tuo huulipuna on niin täydellinen. Se on luottopunani, mikäli en keksi siihen hetkeen mitään muuta. Olen ollut siihen täysin rakastunut sen ostohetkestä asti. Mielestäni puna kestää hyvin ja siinä on tarpeeksi pigmenttiä. Myös pakkaus on todella ihana. Ehdottomasti parhain huulipuna, jonka omistan.


Alla olevat kynsilakat ovat alus- ja päällyslakkoja. Musta on tarkoitettu päälle. Olen jotenkin niihinkin ihan rakastunut. Mielestäni ne kuivuvat ja yleisestikin kestävät todella hyvin. Kerran sain pidettyä lakat hyväkuntoisina kokonaisen viikon, kun olin noilla sutinut pohjan ja pinnan. Myös paketit ovat kauniita ja korkit hieman erilaisempia kuin normaali lakat, sillä Chanelin logo on noissa hopean värisiä. 





Päällä olevat lakat ovat niitä minun "normaaleja" kynsilakkojani. Sävy 697 Terrana oli siis ensimmäinen Chanelin tuotteeni ja mielestäni se on väriltään todella kaunis. Ihanan mettallinen pinta !
Myös keskimmäinen lakka, 707 Mediterrance on yksi suosikkilakkani. En ennen tuon sävyn näkemistä pitänyt hirveästi sinisistä kynsistä, mutta nykyään rakastan niitä.

Ps. En voi käsittää mitä kuvan latauksen jälkeen tapahtui, mutta punainen lakka (717 Coquelicot) ei ole oikeasti kuvan värinen. Hieman realistisemman värin näkee kuvasta, jossa on kaikki minu tämän hetkiset Chanelin tuotteet. Väri on normaalisti normaali puaninen, mutta siinä on hieman oranssiin taittavaa sävyä. Väri on myös aika tummahko, mutta kuvissa se taittaa jotenkin oudosti tai ainakin minun koneeni niin näyttää.




2 kommenttia:

  1. Ihania juttuja! Etenkin tuo punainen huulipuna <3 Pakko vielä sanoa, että upea banneri!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos paljon :3 Ja se on kyllä ihana ! Sävy huulilla on niin upea, että alan varmaan itkemään, kun tuote loppuu :DD

      Poista