2016/04/23

many little things


Rakastan sitä, kun asukokonaisuudessa tai ihan yksittäisessä vaatteessa on monta yksityiskohtaa. Mielestäni se vain on jotain sellaista, mitä ainakin minä haluan stylistinä tuoda asukokonaisuuksissa enemmän esiin. Erikoisemmat kuviot ovat nytkin muotia, kun niitä laittaa monta yhteen kokonaisuuteen. Tässä niin ei ole, mutta haluaisin itsekkinoppia käyttämään monta printtiä samaan aikaan. Se onkin varmaankin oma kehityksen kohteeni omassa tyylissäni. Olen muutenkin pohtinut yleisesti sitä, että ihmiset olettavat, että koska olen stylisti, niin minun pitäisi tietää minun oma tyylini todella tarkkaan. Olen koittanut pohtia tyyliäni erittäin monesta kuvakulmasta, mutta ainakaan tällä hetkellä en tiedä siitä paljoakaan. Tavoitteeni siinä kuitenkin tiedän; haluan rikkoa "normaaleja" käsityksiä vaatteiden pukemisesta ja yhdistelemisestä. Haluan luoda jotain ruman kaunista.



many little things







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti