2016/04/21

must haves - kevät 2016


Jälleen kerran osasin koota mieleisiä (ja mahdollisesti unelma..) tuotteita, onhan taas kesä tulossa ja mieli virkeänä haluamaan jotain vaihtelua. Muutama asia on erittäin todennäköisesti myös hankinnassa, mutta kaikesta ei ole täysin varmaa. Tässä ne nyt kuitenkin on.



must haves - ss16



Tosiaan tavoitteissa olisi nyt ostaa ainakin uudet mustat farkut (jälleen  kerran) sekä mahdollisesti uusi Tad Bakerin lompakko. Olen hurahtanut merkkiin aivan täysin, sillä arvostan sitä, miten kyseinen firma ei halua mainostaa itseään tai ylipäätään tuli tunnetuksi tuotteillaan eikä mainoksilla.

Myös uusi bronzeri sekä high-lighteri olisivat kivat. Muutama päivä sitten pohdin myös sitä, miltä näyttäisi poskipunan väriset silmät ja eteeni tulikin Macin ihanan punainen ja matta luomiväri. Olen myös haaveillut koko kesän Chanelin hajuvedestä ja kävin jo kerran tuoksuttelemassakin mikä mahtaisi tuoksuista vikitellä minua eniten. Tuloksena oli tuo ihana vihreän värinen raikas tuoksu, jonka suunnittelin ostavani, mikäli saisin kesätöitä.

Kesästä puheenolen haluaisin myös Triangle-bikinit, juuri kuvassa olevat, vaikkakin minulla on myös toinen värivaihtoehto.

Kasvoille olisi todella ihanaa ostaa viimein kasvoharja, jota olen himmoinnut huijaamatta jo ainakin 3 vuotta. Myös hieman pieniä ja muodikkaita koruja olisi kiva saada, kuten nuo erittäin pitkät korvikset. Myös jonkinlainen juhlahtava toppi olisi hyvä olla, mikäli sitä tarvitsisi kesän riennoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti