2016/04/30

huhtikuun kosmetiikka suosikit


Tässä kuussa  minulla oli niin monta kosmetiikka suosikkia, että ajattelin tehdä tältä kuulta sitten suosikki postauksen myös niiden osalta. Tuotteet ovat kaikki olleet kyllä ihan huippuja tässä kuussa ! Etenkin tuo Macin huulipuna on ollut ykkössuosikkini, sillä ymmärsin miten saan mattaisen punan pysymään todella kauan, myös syömisenkin yli.



1. Anti-perspirantti, Garnier - Invisible
2. Kasvorasva, philosophy - reneved hope in a jar
3. Käsirasva, O.P.I - Sweet Tea
4. Huulivoide, The Body Shop - Honeymania
5. Huulipuna, Mac - Dangerous (Retro Matte)
6. Kynsilakka, Essence - The White Bunny (37)


Minun mielestä matta valkoiset kynnet on vain niin ihanan näköset. Olen lakkanut juuri tuolla lakalla monta kertaa putkeen tässä kuussa kynteni. Se myös tekee kynnestä hieman pidemmän näköiset, ainakin niin minulle sanottiin :D En ole siis aikaisemmin juurikaan pitänyt valkoisista kynsistä, mutta nyt jokin sai mieleni muuttumaan aivan täysin.

Tuon Garnierin Anti-perspirantin laitoin tähän siksi, koska olen tässä kuussa huomannut, että nuo dödöt ovat niitä parhaimpia. Minulla on pölyallergia, joten minulle käy henkeen lähes kaikki suihkutettavat, mutta jostain syystä nämä ovat niitä parhaita. Jokaisessa on myös ihanat tuoksut.





Tämä kasvorasva pelastaa kyllä jokaisen aamun. Tämä on ensimmäinen philosophyn tuote, jonka omistan, mutta olen kuullut näistä paljon kehuja ja nyt voin sanoa, että ne ovat kyllä totta, mikäli kaikkien tuotteiden taso on yhtä hyvä kuin tässä. Koska olen myös suihkusaippua hamstraaja, niin haaveilen nyt kyseisen merkin suihkusaippuoista. Toivottavasti pääsisin niihin käsiksi vielä joku päivä !






3 kommenttia:

  1. Mistä tota kynsilakkaa saa ostettua? (: nim valkoisista mattakynsistä pitkään unelmoinut :D

    VastaaPoista
  2. Ihania suosikkeja, kaikki itelle ihan uusia :)

    VastaaPoista